Hej Dagen Efter

Var helt sjukt odrägligt bakis ett tag där, men nu börjar jag komma tillbaka.

Man skulle kunna säga att jag torskade ganska hårt igår. Så tyresö 1-0 sara. Men jag ska snart kvittera.


Så helgen började med att jag träffade christine och försökte få henne taggad på utgång,det gick sådär. Istället åkte jag själv och mötte upp grabbarna från grönan för en utekväll. Det var en mycket trevlig kväll, lite fram och tillbaka och hit och dit men det löste sig tillslut. Var hemma vid 6på morgonen för att sedan vakna vid 11 och åka ut till milton för att supporta hans hockeylag. Hejarklacken var på topp men det räckte inte hela vägen om man säger så. Sen var det dags att börja föra, dock hade jag ju ingen dricka med mig för jag tänkte ju åka hem till Erika och mysa. Så det blev en nödlösning - en liter sprit och en fanta lime. Nice.

Detgick nog ganska snabbt tills vi alla var lite runda om fötterna, vissa lite mer runda än andra. Så tog vi en taxi in till stan, hällde ut lite drinkar, blue moon bar, fick nya bffs för typ 20 minuter. Sen har jag nog mer minnesluckor än minnen. HAH nej,skämtåsido. Det var grymt.
Vaknade imorse och kollade på Idol från veckan som gått. Nice. Sen vart det äventyr i kommunen, som Milton säger. Sen hem. Färden hem var lång och smärtsam. Bakfyllan tog över. På riktigt.

Därför tänker jag nog sluta skriva nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0