Fredag

Hej Bloggen,

Idag är det fredag. Det är nice. Fast det är ingen vanlig fredag utan det är klubb spiderdogsfredag. Känns väldigt bra förutom att jag ska jobba imorrn, men det löser sig. Idag tänkte jag börja dagen med lite träning, och ska precis åka iväg faktiskt. Sen kommer jag hem, lite thaimassage, sen blir det matinédate med Ida och Anna.

Nu måste jag borsta tänderna och sen är det dags att, som anna säger, "shapea min body".

Sen bloggen vet ni vad, det kankse blir lite liv i twopeasonepod här framöver, för det är så att den andra halvan, Eva är snart på väg hem. 10 oktober kommer hon,  dock försvinner hon iväg den 15e igen. Men det gör inget. För vi kommer ändå ligga i koma då, för 11e - 14e oktober kommer bli spårade. Stay Tuned!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha! that's what i said ;D

2009-09-23 @ 01:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0