Virriga Eva? Absolut inte!

Kalispera Sweden!
Lite dålig med blogguppdating sorry...

Senaste nytt: IM COMING HOME OCTOBER 11(maybe 10 and do you know what its a saturday)-october 15
Men gott folk förvänta er inga dramatiska förändringar... jag är fortfarande bara vanliga gamla Eva;P
Efter två månaders jobb i Chania måste jag säga att det är otroligt skönt och vara tillbaka på Fodele Beach.
Men jag har minst sagt haft roligt i Chania måste jag säga, mer säger jag inte. Det är upp till var och en att bilda sin egna uppfattning om vad jag menar!

Här på Kreta fick vi faktikst det efterlängatde regnet förra veckan och det var verkligen skönt med lite omväxling från värmen, men måste säga att efter två dagar så var det inte så roligt längre.
Speciellt inte en kväll då jag och min kollega skulle till flygplatsen och var tvungen att ta buss till hotellet för bilen var upptagen. Busshållsplatserna här är inte så lyxiga som hemma i Sverige, busskurer vad är det liksom?
det är inte nog med det, man vet ju aldrig när bussen kommer heller, busstidstabellen kan slänga sig i väggen sånt följer man minnsann inte här på Kreta!
Så där står vi utan paraply för den har smarta Eva lämnat kvar på Fodele Beach, " För här på Kreta regnar det ju aldrig" tänkte opptimisten Eva. Men efter ett tag bestämmer vi oss för att ta en taxi så slutet gott allting gott!

Idag måste jag säga att det har varit kallt, eller det har blåst väldigt mycket fast temperaturen har varit runt 24-25 grader så jag ska inte klaga tänkte bara göra er lite avundsjuka...:)

Folk här har fått uppfattningen om att jag är lite virrig, vet inte riktigt vart dem fått det ifrån...det kanske jag var hemma också? Eller så kanske jag har blivit det här ? det återstår att se när jag kommer hem:)


Här får ni ett smakprov hotellet jag jobbar på just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0