TräningsTorsdag

Nu när vi har blivit så seriösa med detta bloggande, måste jag ju bara uppdatera så fort jag kommer hem!

Så idag har jag både joggat och tränat. Hur ambitiöst är inte det? Hej Bali säger jag bara! Skämt å sido, jag gick och tränade för att jag var sur och grinig efter min lilla danskalektion. Efter passet orkade jag inte vara sur längre så då åkte jag hem och åt. Perfekt behandling. OCH jag hann duscha och byta om på typ 5 minuter, hann med 16 över tåget som jag till och med fick vänta i typ 5 minuter på, vad säger du om det E? Måste vara rekord va! Mycket bra kväll.

Livet är nice.

Imorrn är det fredag, och då är det helg på riktigt. Alla mina dagar känns iofs som helg.
Fredagsplaneringer ser ut som sådan, träna och sen hem till Erika och sen kolla innebandy, TT.
Lördag ska jag ut på middag med min pappa, kusin och brorsas flickvän och sen på hairspray.
Söndag ska jag kanske ta mig ut till tyresö för att laga mat och sen kolla hockeymatch igen.

Detta ser ut som en väldigt häslosam och ekonomisk helg, och det gillar vi. Jag är dock rädd att planeringen kommer spricka och det kommer ösa in en massa dyra onyttigheter. Det är smällar man får ta antar jag.

Dags att sova, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0