Inlåst

Idag är det torsdag och längesen jag bloggade. Man skulle kunna kalla det för en liten bloggtorka. Nu sitter jag i alla fall och kollar på Inlåst. Det är nice. Asbra fan. Jag äter bullar. Jag äter choklad. Jag dricker te. Med mjölk. Och honung. In en bulle heller. Och inte en ruta. Vi snackar mängder. Jag kommer bli tjock. Hoppas att asien inte blir sex tjockisveckor. För då blir det illa. Det här går inte.

Jag var hos kiropraktorn idag. Det var smärtsamt. Tydligen hade ryggen låst sig ordentligt igen. Sen var det lite muskler här och där som var spända igen. Så han tryckte lite där men måste tillbaka på tisdag. Fast nu har jag faktiskt lite ont. Men det går väl över. Finns ju vissa som har det värre om man säger så, så ska väl inte klaga. Fast det gör faktiskt ont.

Sen har jag äntligen hämtat reseboken från min brorsas lägenhet. Yes. Nu är det bara nåågra dagar kvar, 6 för att vara precis. Shit. Helt Galet. Jag är så sjukt excited!

Fast det suger att Eva kommer hem på torsdagen när jag åker på onsdagen. Men äsch, både hon och jag är duktiga på long distance relationships :)

Jag har ångrat mig angående vanlijbullarna. Dom är fan asgoda.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0