Gästbloggare

Hej bloggen!

Japp, ni ser rätt! Självaste twopeasonepod har fått en gästlboggerska!AWESOME!

hon bloggar direkt,live,från st. görans sjukhus. Senaste skvallret. Senaste nyheterna.


Så helgen då?

En hälsosam nykter helg! Fredagen började med innebandy, inte då jag som spelade. Tyvärr blev det en förlust,men det var mysigt ändå. Fick verkligen USAkänsla när jag satt där och kollade. Så nu längtar jag verkligen tillbaka, sjukt mycket! Sen lördagen var jga bara hemma, scrapbookade lite - återigen USA-känsla! suck. Se bar det av till TGI, USA IGEN JU?!, sen vidare till China teaterna för Hairspray,som var assöt verklgien! Sen agerade jag chaufför och körde hem till ett avsnitt av körslaget. Vem vill missa kungsängen egna Caroline af Ugglas? Inte jag verkligen! Sajk.
Idag har jag besökt min älskling på st. görans sjukhus! Sen vidare till tyresö för godis och sen till skärholmen för lite hockey, där killarna återigen förlorade. Det var kul ändå.


Nu sitter jag här och är lite förargad över våra besökare.. bloggen har gått ner till 4 5 unika besökare, WTF?
tagga till nu läsare ;)


S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0