en vanlig måndag

Hej bloggen,

Idag vaknade jag nio för min pappa bad mig gå ut med hunden så en timme senare var jag ute i skogen. Sen blev det bråttom hem, in till stan och träna. Eftersom min pappa är sjuk var jag tvungen att byta plats på bilarna själv, plus att det inte fanns några parkeringsplatser i hela kungsängen så ställde mig på sidan av vägen. Hann i alla fall preciiiiis till passet. Nice. Sen hem. Förbi apoteket åt min kära far, sen hemoch börja baka bullar. Har betett mig som en riktigt hemmafru idag. Nu ska jag ut med hunden igen, sen ska jag åka över till Anna, gästbloggaren ni vet, och snacka skit, som en riktigt hemmafru! Livet är nice. HAH

Förutom att det är mjöl över hela mig. Det här kommer bli en asnicen bulldeg, kommer typ jäsa i timmar! Så eftersom jag inte fick  några bullar igår, då herr milton föredrog att åka på stryk av segeltorp istället för att baka bullar, fick jag ta saken i egna händer.

Så som ni säkert förstår så är min kära anna hemma igen. Tack Gud. Jag trodde hon skulle tyna bort där mellan lakanen ett tag. Det känns bra att hon är tillbaka. Snart ska vi göra stan osäker igen! Yea..


OCH DET ÄR FUCKING 5 DAGAR KVAR TILL EVA KOMMER HEEEEEEEEEEEEEM!
OCH DET ÄR FUCKING 16 DAGAR KVAR TILL ASIEEEEEEEEEEEEEEN!

den sitter som en smäck.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0