El?

OHHH
JAg har faktikst haft en bra dag forutom att

1.Lampan ute pa terassen gick sonder
2.JAg har tvatttid en gang i veckan och idag da jag skulle tvatta sa givetvist fungerar inte den och klockan e just nu 22.24 och den e fortfarande trasig for reparatoren har inte haft tid att fixa den pga av ett stort elektricitetproblem pa hotellet
3. Gradden pa moset sa gick strommen i mitt rum och enbart i mitt rum

Great jag ar lyckligaste tjejen pa jorden just nu!

Men som tur ar ser jag det fran den ljusa sidan tank om det inte hade hant da hade jag just nu inte suttit o skrivit detta meningsfulla inlagg, stackars alla tusentals lasare haha :P

I will update you with new info about my electricity problem.

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0