BYEBYE BABY

HAH. Blev ingen operation. Min immunförsvar var FÖR JÄVLA BRA för det. I KILL YOU ALL YOU INFECTIONS CRAP!

Jag har ätit frukost. Sjukt. Stod och tittade på allt som fanns i säkert 15 minuter innan jag bestämde mig. Nu väntar jag på att papi ska hämta mig. Sen kommer min bästa Sara och hälsar på mig.

Bästa: jag slipper ärr! Jag slipper gå runt med vita tejpbitar på magen på stränderna på Bali! (jävligt många på:n det blev).
Sämsta: Bye bye morfin (återkommande tema)

Veckans planer:

Ha matdejter med mina vänner
Sminka mig (ska börja redan idag, bara för att)
Pussa på min säng

Jävligt ambitiöst, eller vad säger ni ;)

HEJ FUCKING DÅ TOLVAN

// Queen A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0