Bitter

Vaknar upp till ännu en miserabel jävla dag på på tolvan. Sååå trött på det här. Börjar förstå innbörden av liggsår. Kanske borde upp å gå lite med droppställningen. Men nää, jag stannar nog bestämt där jag är.

Skulle först få bli opererad under dagen igår, sen under kvällen, sen under natten. En liten egen undersökning: all sjukvårdpersonal lovar saker de inte kan hålla (och då har jag träffat en hel del nu). Min favoritsköterska har nu slutat sitt pass, tråkigt! Har nu en rödhårig liten sak. Rödhårig är det enda jag vet om henne. Skulle lika gärna kunnat vara en man med tanke på att jag inte hade mina glasögon på mig.

Något positivt? Fick morfin inatt

Simma lugnt
// Drottningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0