Onsdag

Hej Bloggen,

Idag är det onsdag den 13 maj, och det är samklassernas skiva på vår skola men tyvärr ska vi inte gå. Efter typ 2 veckors velande bestämde vi oss i sista sekund. Men vi lär nog ångra oss. Fast det säljs tydligen biljetter i dörren, så än är det inte försent ;)

Nej.. istället ska jag sitta hemma och trycka kemi för att säkra mitt betyg. Suck. Faaast, jag har en påse gott och blandat, tröstgodis på många sätt och vis ikväll!, och jordgubbar. Jordgubbar från marocco. Sweeet.

Idag var eva och jag och tränade, vi tog ett tolvpass. Det var mycket trevligt pass måste jag säga, dock har jag fortfarande ont i benet... gammal som man är, som eva nämnde häromdan.

Den här veckan har varit lång och jobbig, och det är bara onsdag idag. Jag har varit väldtigt grinig och trött. Jag tappade en mugg i golvet, rakt på klinkersen - så lärdom av detta var att aldrig mer plocka ur diskmaskinen. Tågen har varit inställda och försenade varje dag den här veckan. Det var en kvinna på stadsbiblioteket som hade två påsar böcker att lämna tillbaka vilket tog en evighet och kön bakom henne blev bara längre och längre. Tur att det var ett bibliotek annars vet jag inte vad jag hade gjort. Det var lite komist i alla fall. Mitt rum är sjukt stökigt.

Fast några höjdpunkter har allt förgyllt min vardag. Jag har tagit många sköna powernaps. Jag såg en fågel skita framför en människa, dock inte på, men tanken av att det var nära gör vem som helst glad. Och badsäsongen är officially igång, för poolen är uppe i 20 grader nu. Men ball som man är (haha ball.. det var längesen) så "badade" man ju redan för 2 veckor sen. Spotify är nice, förutom att dom slarvat bort mina spellistor..


Nej nu måste jag tillbaka till kemiboken,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0