"Braigt" humör!

Kanske var det solen, eller tanken av att när man kommer hem så måste man plugga som gav mig ett "shoppinghumör"
I don't know, men det händer inte ofta i alla fall...
Så idag skulle gick jag bara snabbt in på Carlings där försäljaren prackade på mig massa jeans när jag bara kollade lite och man känner sig så otrevlig om man inte provar några, det vart inga jeans där men det var väl där gnistan till mitt "braiga" humör började.
Det resulterade i att jag fick hem:
2 par jeans
1 trenchcoat
1oversize kavaj typ
Ett helt nytt set smink
( detta börjar nästan likna en typisk blogg, saknas bara en massa bilder på dagens outfit så det här som vilken annan blogg som helst)
Då man anlände till lilla Vårsta otroligt trött och några Gustav Wasa lappar fattigare så räckte det inte nog med att moderaterna stod utanför Vårsta centrum( vet inte om man kan kalla det för ett centrum ens) moderaterna och försökte pracka på mig en massa babbel aja en tablettask och liten solkrämstub fick man för besväret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0