Ny dag, ny vecka, ny månad. Ny blogg. Nya tag.

Hej kära läsare,

Än är ni kanske inte så många.. men vi vet att ni finns där ute, som vilsna själar. Men misströsta inte. Ni har nu hittat hem.

Vi har länge gått och funderat på det här med bloggar. Vi tänkte att det var en fluga som på några veckor, i bästa fall månader, som snart skulle gå över. Men ack, så fel vi hade. Vi ville självklart också haka på trenden, och ni vet ju vad man säger - fint folk kommer sent, eller hur? Problemet med en blogg är ju att man faktiskt måste skriva. Ofta. Detta kan tyckas vara en petitess, eller en bagatell som vår kära vän Mizgin skulle ha sagt, men det är faktiskt ett stort ansvar. Vad passar då bättre än att dela detta ansvar med sin kompis, vän och livskamrat?


Jag tänker inte följa strömmen och berätta vad vi kommer skriva om, för jag antar att ni kan läsa och ser våra kategorier.

Som sagt, imorrn är en ny dag. En ny vecka börjar. Första veckan i mars tvåtusennio. Det är ingen vanlig dag. Denna dag kommer gå till historien. Dagen då twopeasonepod.blogg.se registrerades och startades, och kom ihåg vart ni hörde det först!


Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Svårt att klura ut vilka ni är när ni säger "vår käre Mizgin" haha. :D Han gav mig VG i matte D tillslut, jag är honom evigt tacksam.

2009-03-01 @ 21:28:01
URL: http://joannabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0