Har sett Ola Rapace [ x ]

Idag när jag vandrade, lyssnade på fåglarnas kvitter, analyserade vindens sus och lyssnade på härlig finsk dansbandsmusik på väg från Fridhemsplan till Karlberg :P så vem "möter " man inte på om inte Ola Rapace. Jag gick bakom honom i kanske 2 min i den låååånga uppförsbacken, men sen så gick jag om honom för hade lite brådis till tåget såklart. Men jag självaste Eva såg honom live så coolt ju :Pså nu kan man ju bocka av
Har sett Ola Rapace [ x ] från den där ökändå listan "att göra innan jag dör"
Givetvits rapportrerades detta genast  till den andra halvan Sara, som vart minst lika chockad som jag ;)
Inte nog med det så när jag kom fram till Pressbyrån kommer några snorungar fram till mig o frågar mig med en "snäll liten ynklig röst"( kanske för att jag skulle typ tycka synd om dem ) om jag kunde köpa ut cigg till dem,men nej den laglydige Eva skulle aldrig göra något sådant...
Som ni "hundratusentals läsare" märker så har min dag vart fullspäckad och jag lovar er att Saras dag var minst lika intressant!



Kommentarer
Postat av: Karin

Bra att säga nej till såna snorungar!

Infoga fler bilder om ni vill ha mer läsare. Antar att det bara är jag och Calle som läser?

hehe

2009-03-16 @ 15:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0