"Här på Kreta är det 35 grader varmt, full sol och inga moln"

Hej Hej!

Nu när jag hunnit smälta mitt lilla chockbesked tänkte jag berätta för "alla våra" läsare att jag självaste Eva har fått jobbet som kombiguide alltså reseledare/aktivitetsledare på Kreta i sommar woho...sug på den ni:D

Det hela började med en intervju i Malmö. så jag åkte i smyg (ingen visste det, förutom Sara då...)förra måndagen 9/3-09 till Malmö, en vacker liten stad må jag säga. Där bemöttes jag av två trevliga damer och det gjorde klart för mig att jobbet inte bara innebar sol och bad, snarare tvärtom....Men jag klarar ju allt(nästan)så igår fick hon ett positivt svar tillbaka och givetvist tackade jag ja, sprang runt huset och skrek av glädje hehe lite måste man ju bjuda på sig själv här i bloggen:P

Så avresan blir den 6 Juni kl.06.05 avgår planet, dvs dagen efter min student som är den 5 Juni, så i kan tänka er själva att komma ner första dagen på jobbet helt slut efter sin studentdag då det firats och partajats hela kvällen :P
Plus att jag måste packa en väska för 5 månader:D

Mer info kommer snart tills dess så får ni ha en trevlig kväll
OCh vi hoppas att vårvädret håller i sig

Eva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0