Eva=Konditor?

God kväll!
Igår kväll innan EARTH HOUR vill jag bara påpeka ( trots att jag kollade på Robinsson då:P)
Så fick jag för mig att prova baka Cupcakes, tyvärr såg dem inte exakt likdana ut som på receptbilden och inte smakade dem lika gott heller:( I ugnen så svällde muffinsarna över HELA plåten redan då förstod jag att det inte skulle gå, men jag gav inte upp utan fortsatte så gott det gick och detta blev resultatet

Det svämmade över, men jag slet loss det som gick, glasyren fick en äcklig snorgrön färg så jag försökte piffa till det med strössel...

Så här ska det se ut!!

Likt min gröna "wannabecupcake"?

Kommentarer
Postat av: anna

haha det va en snorgrön färg :O hur har ni det med besökare nu för tiden? ;)

2009-04-12 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0