Den Internationella Kvinnodagen

Ja, precis. Om ni inte visste det så ska jag tala om för er att det är den internationella kvinnodagen idag! och Hur firas då detta?

Det firas genom att jag har ätit ett wienerbröd. mums. Det var ett ovanligt gott wienerbröd, så plus i kanten där ;)
Egentligen skulle jag vilja firas genom att klippa mig, men det lär nog inte riktigt hända för det fanns ingen som ville bjussa på det, trots att denna dag är min - i och för sig delar jag den med typ miljarder andra men ändå. Om det hade funnits en internationell mansdag - vilket det kanske finns? - så hade i alla fall jag bjudit nån man på en klippning, om han nu velat ha det. Hur som helst, jag har också firat genom att räkna matte. För det är nämligen så att vi har matematikprov på onsdag. Matte E, det ni. Så jag pluggade lite för att inte göra Torsten alltför besviken, även fast det är min dag så tänker jag att jag faktiskt inte ska göra mattemannen besviken - vilken jämställdhet!

Nej nu ska jag fortsätta fira dennna stora dag, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0