Dagen med stort D

Good Afternoon Bloggen,

Nu sitter vi alla här och taggar till hos Christine. Egentligen taggar vi inte till så mycket för vi (eller jag och Eva) har tryckt ett halvt kilo godis. Vi var jättepigga. Sen blev vi jättetrötta. Och där är vi nu. Christine påminner oss om våran powernap. Det låter lockande. Jag bara fortsätter äta även fast jag håller på att spy. Det känns inte så bra. Christine tycker att vi är jätteäckliga, och jag tror jag nog förstår henne. Hon är så duktig. Hon köpte godis, dock inte lika mycket, men trots detta är det hon som har mest kvar. Men så är hon ju fit som en råtta också.

Eva låg på en spikmatta nyss. Jag tror inte hon tyckte det var så skönt för hon låg och skrek samtidigt som hon tryckte i sig resten av godiset. Det tog ett tag för först vågade hon inte röra på sig för det gjorde så ont.

Nu ska Christine duscha. Kul att hon ska vara fräschast av oss då. Vi andra kommer få löka medan hon doftar ros.

Vad kan jag mer berätta om dagen? Jo kanske att vi hade pannkakor i skolan. Och grädden var extra vit, men vår alledels egna matexpert Eva påstod att det inte var socker i och det var därför den inte smakade så bra. Däremot hörde vi från andra källor att den smakade såndär spraygrädde. Skumt. I skolan hade vi även ett oförberett kemiprov på allt vi gått igenom sen augusti. Ni alla kan ju tänka er hur det gick?

Nej nu ska vi gå och äta lite nyttiga mackor.

Håll er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0