17 mars

Hej Bloggen,

Idag är det tisdag och det betyder att veckan har börjat på riktigt. Vi börjar morgonen med två timmar fysik med vår allas Per Arve. Även fast vi alla känner en stor suck inför fysiktimmarna så måste nog alla innerst inne hålla med om att Per Arve är, rent ut sagt, asball. Idag hade han hängt för alla fönster med svarta sopsäckar och vad vi först trodde skulle sluta i en massaker eller nått annat snuskigt slutade med en neonupplyst liten cirkel som berodde på något magentfält hit och dit. Det var lite coolt.  Men när vi idag frågade om vi kunde röra den skakade Per allvarligt på huvudet och sa att den skulle gå sönder och det vore synd eftersom den kostade 15 000. Det som är mer intressant är att apparaten bara kostade 10 000 förra veckan.

Efter detta hade vi matte. Inte så mycket säga än en liten påminnelse om att räkna 20 sidor till nästa veckan. Kul.

Sen slutade vi. Fast som den underbara träningskompis jag är satt jag kvar och väntade på att Eva skulle sluta så vi tillsammans kunde träna. Det gick ganska bra. Skojjsigt.

Därefter träffade jag Ida - och oj så trevligt vi hade. Sen åt jag middag, eller nej jag lagade till och med middag. Wok och kyckling. Det var inte så gott faktiskt. Nu ska jag nog krypa ner framför någon film som min mamma ville se. Jag har nog inte varit så effektiv idag, men det får jag ta igen imorrn. Eller något.

Nu ska jag vidare till sängen,

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0