Torsdag

Hej bloggen,

Idag tar min kära kompis Ida studenten. Kul för henne. Jag vill ta studenten igen för det var grymt. Riktigt grymt.

Just nu blir det nog bara du och jag bloggen, för den tredje parten - Eva - har ju dragit ner till Kreta för att kröka. Det känns som en bra grej. Kröka alltså. Eller ja Kreta med i och för sig. Speciellt när regnet öser ner här. Blä.

Vår student var i alla fall grymmmmmmmmm. Och då menar jag verkligen gryyyyyyyyyyyyyyym.

Nu måste jag klä på mig. fast vad vill man ha på sig en regnig dag som denna? Det känns lite tråkigt med svart... fast jag har tpy inget annat känns det som. Japp. En svart kjol. Men blommig blus till kanske?

Nej skynda. Dags att drägga.

Kommentarer
Postat av: Chris

har du redan tappat kollen sara?! det är torsdag idag fan

2009-06-11 @ 14:08:42
Postat av: Sara

HAHAHAHHAA tiden går snabbt när man har roligt

2009-06-11 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0