Söndag

Idag är det söndag, och det  betyder pubkväll på Grönan. Först kände jag mig lagom otaggad på det med tanke på att jag jobbar imorrn men sen ringde söta lilla Erika och vips blev jag astaggad. Så nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig klar så jag kan åka direkt till Erika efter middagen här hemma. Det kommer bli hur nice som helst.

Jag sov ovanligt länge idag, gick upp vid typ 2 halv 3 3. Nått sånt. Kunde nog ha sovit i några timmar till men mamma ville ha upp mig. Vi satt och kollade på resor till karibien. Känns riktigt underbart.

Regnet öser verkligen ner. Det är äckligt hur mycket det regnar. Vi behöver liksom tömma poolen på vatten. Förstår ni hur illa det är då?!

Skämt åsido, dags att duscha. Hade ju kunnat ställa mig naken utanför dörren bara, men föredrar varmt vatten.

Ha en bra söndag,

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0