Nyktra till nu!

Klockan är nu kvart i ffyra har nyss kommit hem, ska åka om några timmar har inte packat klat är galet trött och sjukt mycket o göra innan.
Ska bli kul men som de flesta hörde så var jag lite hes under min mottagning detta ledde senare till att jag inte ens kan prata just nu jag har tappat min röst TOTALT!
INTE OKEJ, för imorgon drar jag till Grekland och vilket bra intryck det ger om jag inte ens kan prata.
Jag Eva Paatere har ALDRIG tappat rösten förrut varför ska det hända just nu?
Kan det ha något med flaket jag åkte med idag att jag hördes mest ?
Vad vet jag?
Så här sitter jag dricker te försöker nyktra till så att jag kan paka klart sova någon timme kanske och sen dra.

SO LONG SUCKERS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0