Im alive!

Hej Sverige!
Jag lever och mår toppen.
Stormtrivs i 35 grader varje dag. Brun och fin så det går ingen nöd på mig.
Har väldigt kul här och lite dålig på att uppdatera men man har väldigt mkt att göra här så när jag har fritid är datan inget jag använder min fritid till så ofta utan fritiden används till annat skoj....hehe
det har hänt så mkt här orkar inte skriva allt någon lycklig dag ska jag sammanfatta det hela.
Imorgon ska jag vandra längs samaria ravinen som är 18km lång för andra gången i 35 graders hetta jippi( ska faktikst bli kul):)



Sara än en gång ett stort grattis till dig och 20 år inte illa när jag kommer hem tar vi igen det minsann kan jag lova:)


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0