Tack Gud för humor

Som sagt, innan jag uppdaterar mitt otroligt händelserika liv, och jag var inte ironisk den här gången, måste jag bjuda på lite skoj som min underbart sköna vän anna och jag sysselsatte oss med.

Titta och njut!

Det börjar då en vanlig måndagseftermiddag när Anna spontant kom över en stund. Efter en promenad hamnar vi på facebook.

"Anna får en vänförfrågan (kompisinbjudning) av en viss Karin. Hon vet inte vem det är och accepterar för att se om detta kan få henne att minnas. Men mycket riktigt, hon vet inte vem det är.

Två minuter senare skriver Karin "hej" i facebookchatten. Sen börjar det roligaste Anna och Sara (som satt bredvid) varit med om på länge. Värt att spana in!

Suddig text, men LÄS ändå ;)
Enjoy!"


















Det var nog ungefär såhär roligt vi hade åt detta, för att inte tala om Benjamins reaktion dagen efter.

Tack så mycket för det här Karin. Jag är så gald att det fektiskt fortfarande finns ganska smarta människor som kan bjuda på sig själva! Tack


Kommentarer
Postat av: Anonym

Go Anna, klockrent ju !

2009-04-22 @ 22:17:48
Postat av: Anna

BÄÄÄST <3

Vad sägs om att starta en facebookgrupp? Vi som älskar Karin W

2009-04-23 @ 02:26:21
Postat av: LIAMGALLAGHER

Ge mig bild på Karin, jag blev så taggad av detta!

2009-04-23 @ 12:38:50
Postat av: JoannaAmandaLo

HAHAHAHA. Vilken liten looser! xD

2009-04-23 @ 12:56:46
URL: http://joannabr.blogg.se/
Postat av: Shabbe

Hur reagerade Benjamin? I wanna know! :D

2009-04-23 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0