Arg

Nu jävlar är jag arg. då menar jag inte aminosyran. HAH kul skämt liksom.

Nån lite tattare tog alla mina saker. usch för människor.

jag hoppas dom sakta men säkert äts upp inifrån av vita larver. Jag hoppas att deras vårtos bara blir fler och fler. Hoppas att deras hår växer så groteskt snabbt att dom behöver hårspännen för att få på sig byxorna. Jag hoppas att dom alltid missar sista tåget hem. Och att dom alltid bli taffsade på på tunnelbanan. Jag hoppas att deras tänder snabbt blir gula och tillslut ramlar av. Jag hoppas att dom alltid förevigt kommer att ha könssjukdomar. Jag hoppas att dom kommer bli tjocka. Jag hoppas att dom inte kommer vara bra på något.  Jag hoppas att dom blir övergivna och utkastade och lämnade ensamma utan något. Fast å andra sidan kan dom ju bara sno en väska, för det var i alla fall något dom var bra på. Jag hoppas att dom skäms.

Nu vet ni hur min fredag såg ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0